Autofine 2002 me adapt 12

Autofine 2002 me adapt 12

Από {XavierX}

εχω βάλει το πρόγραμμα Autofine 2002 me adapt 12 στο λαπτοπ μου με windows vista και και το κρακ fixer δεν δουλευει. Ενω στα ΧΡ ανοιγει μια χαρα. μπορεί κανείς να με βοηθησει?

  1. 20/10/2008

    File psaxnw to autofine + adapt gia xp.Mporeis na me boh8hseis kapws???

    01r@blindbastard.com




   Πίσω στην προηγούμενη σελίδα