RUN ASP σε τοπικο δικτυο

RUN ASP σε τοπικο δικτυο

Από {p_p}

Θελω να κανω κατι σαν intrAnet στη δουλεια μου. Πως μπορώ να τρεχω τις asp σελιδες μου ?
1. ΙΙS δεν εχω (και δεν ξερω)
2. Εχουμε winXP Home

  1. 2/9/2008

    Υποχρεωτικό είναι ο IIS
    Τα xp premium έχουν IIS
    Επίσης ψάξε για IIS εδώ
    http://tip.gr/dev/search.asp




   Πίσω στην προηγούμενη σελίδα