RUN ASP σε τοπικο δικτυο
Από {p_p}
Θελω να κανω κατι σαν intrAnet στη δουλεια μου. Πως μπορώ να τρεχω τις asp σελιδες μου ?
1. ΙΙS δεν εχω (και δεν ξερω)
2. Εχουμε winXP Home
Θελω να κανω κατι σαν intrAnet στη δουλεια μου. Πως μπορώ να τρεχω τις asp σελιδες μου ?
1. ΙΙS δεν εχω (και δεν ξερω)
2. Εχουμε winXP Home

Υποχρεωτικό είναι ο IIS
Τα xp premium έχουν IIS
Επίσης ψάξε για IIS εδώ
http://tip.gr/dev/search.asp