programmata mixanikou
Από {vgat33t}
Ψάχνω για σπασμένο FESPA (που να δουλεύει),ANADELTA, ODOS,GGTOP,GGCAD
και αν έχει κάποιος το Robot Millenium 20 ή αν ξέρει πως μπαίνει το crack.Έχω ένα robot αλλά δεν μπορώ να βάλω το crack
Δεκτές ανταλλαγές
Ψάχνω για σπασμένο FESPA (που να δουλεύει),ANADELTA, ODOS,GGTOP,GGCAD
και αν έχει κάποιος το Robot Millenium 20 ή αν ξέρει πως μπαίνει το crack.Έχω ένα robot αλλά δεν μπορώ να βάλω το crack
Δεκτές ανταλλαγές
